• (Android/iOS) Hero Tycoon codurile mai mult toate

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hero Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hero Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codurile mai mult toate ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hero Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Acest joc este foarte frumos și cel mai bun joc. Dar s-au dedus 2 stele pentru că există o problemă grafică ar trebui să existe versiunea robolox a acestui joc, vă rugăm să faceți un joc cu versiunea robolox, vă rog

    Hero Tycoon Ролеви ibf

    Nu se incarca!!! Remediați asta acum!!!!!

    Atât de enervant că nu mă pot înscrie la un joc de fiecare dată când dau clic pe el, jocul se oprește

    Mă enervează cum casele au găuri

    Android version: 4.1+ ... În Idle Super Hero Factory Tycoon, sunteți profesorul Uka și sunteți cel care va salva lumea de rău.

    Ori de câte ori începe jocul, jocul este dezinstalat automat. Bot ce ****

    APK Shinobi Heroes · Versiuni anterioare · Despre Shinobi Heroes · Capturi de ecran din aplicație · Despre · Topul aplicațiilor din categorie · Aplicații similare.

    Într-adevăr, joc greu. Cel mai greu este: toți jucătorii și atacă în magnat cu ușurință și ucide de multe ori. Dacă blocați locul pentru a intra în magnatul dvs., dar asta nu va funcționa deoarece butoanele pe care le apăsați de bani obțineți scări și puteți intra cu ușurință în magnatul altei persoane. Dacă jucătorii au nevoie de mulți bani pentru a cumpăra ceva, atunci vor veni mereu la magnatul tău. Trebuie să-ți protejezi magnatul de ceva foarte bun. Dacă plasezi o poartă, jucătorii pot ajunge și cu scări.

    Hero Tycoon Ролеви ibf

    Descărcare Apk Shinobi Heroes - APKFollow

    Personal, cred că aceasta este o copie ieftină a Minecraft și este atât de greu de controlat și nici măcar nu te învață cum să joci.Dar cred că unora le place asta, așa că nu pot să mă cert cu asta.

    Jocul este extrem de tare

    Hero Tycoon Ролеви ibf

    Power Rangers: Legacy Wars Akční vbvd

    Hero Tycoon Ролеви ibf

    Îmi place acel joc și rețeta de caserolă cu carne de vită tocată și broccoli cu glazură de brânză pentru prăjituri cu supă cremă de ciuperci.

    În primul rând, m-a deconectat de la contul meu, apoi a vrut să-mi redenumesc personajul și când am încercat să-mi numesc personajul mi-a spus că există și când a spus că acest cont nu există, dar nu m-a lăsat să joc și are la multe reclame, așa că vă rugăm să nu descărcați această aplicație decât dacă doriți cu adevărat și vă puteți ocupa de reclame, oh, și după ce am cerut x pentru a ieși din reclame, m-ar scoate din aplicație și de aceea am nota acest joc cu 1

    Hero Tycoon Ролеви ibf

    Dezvoltator, vă rugăm să faceți acest joc gratuit. NU am gcbes pentru a cumpăra Thor și mai multe personaje, vă rugăm să îl faceți gratuit


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :